7e etappe fietssponsortocht 2021

14 juli 2021 - Alphen aan den Rijn, Nederland

We zitten nu ongeveer op de grens van Limburg en Brabant. Ook wij hebben vandaag de regen ervaren, want het heeft de hele dag geregend en volgens buienradar blijft het tot morgenochtend vroeg regenen. Om die reden hebben we weer gekozen voor een andere vorm van overnachting. Onze reboundkok is ook zoekexpert geworden wat betreft overnachtingen, want de komende nacht overnachten we in oude treinwagons. Het argument voor deze keuze is dat we de materialen niet meer droog kunnen krijgen voor de zomervakantie en dat het voor de leerlingen wel eens een heel onrustige nacht zou kunnen worden in de kleine tentjes. We hebben vandaag een stukje korter gefietst (116 km). Dit betekent dat we morgen een langere afstand hopen af te leggen (123 km). Tijdens de etappe was de sfeer heel goed, ondanks de hevige regenval. Moe maar zeer voldaan zijn we aangekomen in Holthees, een gehucht vlak boven het plaatsje Smakt en Loohees. Het is maar dat iedereen het weet. Onze reboundkok had vandaag vrij en daarom heeft dhr. Hazenberg gekookt. Ook nu smaakte de avondmaaltijd voortreffelijk. Iedereen heeft weer zin in een rustige avond en om morgen weer naar huis te gaan. We hopen rond half vier in Apeldoorn aan te komen.

P1030163P1030159IMG-20210714-WA0001IMG_20210714_180826P1030164PANO_20210714_172431

1. M&M:
    14 juli 2021
    Netjes mannen, laatste loodjes nog even rammen.
  2. Wilbert Driessen:
    14 juli 2021
    Tjonge, wat een dag zo. Enorm knappe prestatie om met dit weer zulke afstanden af te leggen. Gaaf dat jullie zo'n onderkomen hebben gevonden. Complimenten.
    Morgen de laatste dag. We zien er naar uit om jullie morgen op school te ontvangen. Goede nacht toegewenst en veel succes op jullie laatste dag.
  3. Jeroen Klaassen:
    Wat een prestatie zeg!
    We kunnen wel zeggen natter dan nat wordt je niet, maar jullie doen het dan toch maar. Petje af! Goed slapen en dan hopen we jullie morgen te verwelkomen!
  4. Sieneke boon:
    14 juli 2021
    Heb diepe bewondering voor jullie allemaal!! Wat een teamwork in alles 😉 , Zo te zien slapen jullie vast lekker, en hoog en droog, 🌹 behouden terug reis hopen we nog mannen,en we staan op de uitkijk om jullie warm te onthalen want jullie zijn niet van woorden maar van daden dat hebben we wel gezien in deze afgelopen dagen en daar zeg ik op wouw jullie zijn echt stoere doorzettende bikkels ga zo door en wees trots op jezelf en jullie prestaties deze dagen, je bent er bijna !! 😉 👍 💪
  5. Hetty Hazeleger:
    14 juli 2021
    Complimenten dat de sfeer goed was ondanks de regen.
  6. Lea:
    Super jongens!

Maak er een gezellige dag van morgen met de laatste rit!!
  7. Henriëtte:
    14 juli 2021
    Ondanks het weer 🌧zo'n goede sfeer, morgen hopelijk wat zonnestralen🌞
    Vannacht lekker slapen in een treinwagon, lijkt ook wel een beetje op een circus wagon😅
    Voorspoedige terugreis en dan van jullie welverdiende rust genieten.
  8. Dirk:
    Ha natpakfietsers,

Eindelijk een dak boven jullie hoofd om de regen tegen te houden. Geniet ervan het is verdient!!!
    Door alle hindernissen en belemmeringen heen gekomen kunnen jullie verlangen naar het eind van de rit. Samen uit en samen thuis steun elkaar ook de laatste rit!! Joopie gas op die pedalen, om een beetje regen zul je vast niet malen!
  9. Jacoline:
    14 juli 2021
    Super hoor. Door weer en wind.... Ben trots op jullie.
    Fijn een droog onderkomen en leuk slapen in een treinwagon.
    Morgen de laatste rit. Er nog even tegen aan.. Succes!
  10. Maas en Lydia:
    14 juli 2021
    Wat mooi om jullie reis te zien! Wat is Nederland groot hè...😉 Geweldig gedaan jongens💪 respect voor jullie allemaal! Welterusten en goede reis morgen!
  11. Gerbert:
    15 juli 2021
    Ha die johannes,
    Houd je nog ff taai hè morgen💪🏻
  12. William en Alice:
    15 juli 2021
    Zet 'm nog even op jongens! Jullie zijn er bijna!