4e etappe fietssponsortocht 2021

10 juli 2021 - Hellevoetsluis, Nederland

Het eerste deel zit er op. En nu op naar de zondag als rustdag. We hebben er al dik 560 km opzitten, dus wat betreft de kilometers zijn we over de helft. Het was vandaag een hectische dag wat betreft het verkeer. Niet alleen wij hadden er voor gekozen om in de duinen te gaan fietsen, maar nog veel meer mensen met een elektrische fiets, een mountainbike of een racefiets. Daarnaast nog de vele wandelaars, dus het was continue opletten geblazen. Gelukkig geen ongelukken gehad. Ook nog een gastvrij onthaal bij de oom en tante van Rick Coster. Was heel gezellig. Daarna hebben we de stoute raceschoenen maar weer aangetrokken om dwars door Den Haag te gaan fietsen. Toch wel heel druk in vergelijking met de Veluwe. Op de camping aangekomen in Rockanje hoefde Stijn niet te koken. Ome Henk heeft ook een vrije avond. Voor hen was het ook een hele toer om ons de hele dag te volgen. Doodlopende wegen, eenrichtingsverkeer, wegomleggingen en dat allemaal op zaterdag. We hebben patat gegeten met diverse soorten snacks. Prima te eten voor 1 keer tijdens de FST. We hebben ook afscheid genomen van meneer De Gelder. Maandag hoopt dhr. Hazenberg weer te komen en hopen we verder te trekken. Morgen komt er geen vlog en  maandag hopen we te genieten van het mooie Zeeland.

IMG-20210710-WA0002IMG-20210710-WA0001IMG-20210710-WA0003P1030117P1030113IMG-20210710-WA0012

1. Pieter en Gerdien:
    10 juli 2021
    Dat was weer een mooi eindje vandaag. Bedankt weer voor het delen van jullie verhaal en foto's. Wij vragen ons ook wel eens af waarom al die mensen precies op dezelfde plek als ons moeten fietsen;-). Goede rustdag toegewenst en tot maandag!
  2. Lea:
    10 juli 2021
    Leuk om te lezen en de foto's te zien. Word bijna een beetje jaloers op jullie... 😉. En nu gewoon ff lekker uitrusten! Heerlijk!
    Speciale groetjes voor mijn broer #Joop!
  3. Ineke Coster:
    10 juli 2021
    Wat een prestatie 560 km. Rust nu maar lekker uit. Goede zondag!
  4. Henriëtte:
    11 juli 2021
    Wij genieten mee van de foto's en verhalen, echt gaaf het Rebound traject 👌😊
    Morgen op naar Zeeland, je geboorte provincie Jonathan.
    Allen een gezegende zondag toegewenst.
  5. William en Alice:
    12 juli 2021
    Suc6 weer vandaag! Zet 'm op! Jullie kunnen het!
  6. Jacoline:
    12 juli 2021
    Zo een hele rit. Wel mooi door de duinen fietsen. Gister lekker kunnen uitrusten. Succes vandaag weer met fietsen.
  7. Sieneke boon:
    12 juli 2021
    'luctor et Emergo' mannen vandaag!!
    geniet vh mooie Zeeuwse land
  8. Gera Dorst:
    12 juli 2021
    Super mannen! Al heel wat kilometers afgelegd. Respect. Sterkte met de 2e helft van het aantal kilometers!
  9. M. van Driel:
    12 juli 2021
    Mooi gedaan weer allemaal! Enneh Cock, jij was ook wel toe aan weekend zo te zien...