6e etappe FST 2021

13 juli 2021 - Oirschot, Nederland

En door... Vanuit Driewegen zijn we vanmorgen vertrokken richting het Brabantse land. Omdat de voorspellingen niet goed zijn, hebben we vanmorgen besloten om vanavond niet in tentjes te slapen. We hebben een kampeerboerderij geregeld, maar dat wisten de jongens pas toen we aankwamen.

Regen was voorspeld...  maar dat viel mee. Alleen in Chaam was het 'waterfietsen' door een hoosbui. De rest van de rit hebben we het redelijk droog gehouden. Vandaag 3 keer de grens met België gepasseerd. Gelukkig was het daar ook droog. ;-) Mochten we nog allerlei vooroordelen hebben over het onderhoud van het Belgisch wegennetwerk, dat was goed voor mekaar.

Er is wederom goed gefietst door de jongens. Mooi om te zien, ook al wordt het soms wat lastiger om door te zetten.

Morgen gaan we kijken of de Maas al buiten de oevers treed. Nu eerst genieten van een dak boven je hoofd en een matras om op te slapen.

P1030147P1030142P1030154P1030140P1030133

P1030157P1030156

1. Jannette Driessen:
    13 juli 2021
    Petje af voor jullie hoor!! Nu bijkomen met wat luxe hoog en droog :-)
  2. Lea:
    Kostelijk zo'n onderkomen! 👍🏼
    Ik vind t knap wat jullie presenteren!!
    Geniet er nog maar van jongens!
    Voor je t weet is de fietsweek voorbij en wil je graag weer terug 😉
    Slaap lekker straks!
  3. Sieneke boon:
    13 juli 2021
    dik verdient mannen!!! Zeer gewaardeerd leiding wat jullie geregeld hebben voor deze kanjers big suprise heerlijk 😉 👍 laat het jullie allemaal even goed mogen doen! 😴 🌹 '' En als je de ketting strak houdt ga je altijd vooruit'' hou vol toppers tot weer in de volgende blog!
  4. Arie:
    13 juli 2021
    Ik moet eerst even nieuw respect gaan halen morgen in de winkel..... 'k Heb lang niet genoeg. Mannen, wat een werk! Eerst langs het water, dan door het water! Maar: van lieverlee komt de hoge Veluwe weer in beeld. Droge voetjes! Zet 'm op!
  5. Albert en Hetty:
    13 juli 2021
    Tjonge wat een doorzettingsvermogen! Goed bezig jongens!
  6. Henrieke Hazeleger:
    13 juli 2021
    Wauw, wat zijn jullie goed bezig! Heel veel succes nog met de laatste dagen! Zet 'm op!
  7. Pieter en Gerdien:
    13 juli 2021
    @Arie: breng voor ons ook meteen even wat mee. Stuur maar een tikkie;-)
    Prachtige sfeerfoto's. De beelden zeggen genoeg. Geniet van deze heerlijke nacht en kop op!
  8. Rietje Klaassen:
    13 juli 2021
    Ha, denk vaak aan jullie als het hier met bakken naar beneden valt! Gelukkig lees ik dat het bij jullie mee is gevallen. Fijn om een keer op een matras te kunnen slapen! Goed uitrusten en morgen weer op de fiets!
    Groeten uit Apeldoorn!
  9. Nicolaas de Gelder:
    13 juli 2021
    Welterusten, voor als jullie dit bericht nog meekrijgen. Veel succes morgen!

Gld
  10. Hetty Hazeleger:
    13 juli 2021
    Wel wat laat op de avond,maar nog twee dagen !
    Jullie zijn wel doorzetters met die hoosbui
  11. William en Alice:
    14 juli 2021
    Vandaag weer een nieuwe dag voor de boeg. Hopelijk zijn jullie goed uitgerust! Nog even 2 dagen volhouden! Morgenavond weer heerlijk je eigen bed in. En dan kun je terugkijken op een topprestatie! Super jongens, zet 'm op!
  12. Jacoline:
    14 juli 2021
    Oh fijn even een ander onderkomen.
    Knap wat jullie presteren...
    Succes vandaag. Hopen dat het met de regen wat mee valt.
  13. Jacobien van Willigen:
    14 juli 2021
    NOg een goede laatste nacht; wat een prestatie heren!
  14. Wietske:
    14 juli 2021
    Mooi plekje gevonden om te overnachten...:)
    Succes morgen met de laatste kilometers!
  15. Gera Dorst:
    15 juli 2021
    Succes met de laatste kilometers en wat een topprestatie! Goede thuisreis