2e etappe fst 2021

8 juli 2021 - Marknesse, Nederland

Na een mooie en goede nacht (waarbij jonge bosuilen wat actiever waren dan wij) en een heerlijk ontbijt zijn we rond kwart voor 9 op de fiets gestapt. Al slingerend door Overijssel hebben we een mooie en lekkere tussenstop gemaakt in Kerkenveld. Het broertje van collega de Gelder woont daar. We zijn daar hartelijk onthaalt met eten en drinken. Daarna zijn we verder gereden naar het westen (een prachtige route) en zijn we aangekomen in Kraggebrug (Noord Oost Polder).

Het was een mooie dag. Goed fietsweer en er is weer goed gereden. Nu is het tijd voor eten en drinken, maar dat gaat wel goed komen met Topkok Stijn. Daarna ontspanning.

Morgen is de polder en de dijk ons decor.

WhatsApp Image 2021-07-08 at 16.36.21WhatsApp Image 2021-07-08 at 16.36.28P1030102P1030095P1030103

1. M. van Driel:
    8 juli 2021
    Succes met de dijk morgen... Wind vanuit het westen :)
  2. Cor Boon:
    8 juli 2021
    Top mannen! Weer goed gereden 💪🏻
    Mooi weer en prachtige foto’s!

Ze em op morgen op de dijk…
  3. Anneke van den Brink:
    9 juli 2021
    Petje af voor jullie! Jullie leggen flinke afstanden af. Geniet van de derde fietsdag.
  4. Wilbert Driessen:
    9 juli 2021
    Goed gedaan. Twee dagen erop zitten, de kop is eraf! Vandaag een mooie, wellicht zware tocht. Zet 'm op. Geniet ervan.
  5. Sieneke boon:
    Dat verdient een Applausje!! 👏
    Zet hem op mannen jullie kunnen dit en als jullie dit lezen zit de rit er vast op en kunnen jullie zekers trots terug kijken, vind het echt gaaf en wat een doorzetters zijn jullie!!!
  6. Wout en Bertina:
    Goed bezig hoor! Wij zijn super trots op jullie 💪
  7. HJ en L:
    Ziet er goed uit! :-)
    Zet em op Johannes!! Wij doen et je niet na :-P
  8. Jacoline:
    Top, goed bezig...

Leuk dat we zo mee kunnen beleven, kijken
  9. William en Alice:
    Top! Zet 'm op!
  10. Lea:
    9 juli 2021
    Ik vind jullie super stoer! En vooral degene voor wie het vandaag de 1e dag fietsen was!! 💪🏽
  11. Wietske:
    9 juli 2021
    En complimenten voor de chauffeur en de navigator!!!!