5e etappe fietssponsortocht 2019

22 juni 2019 - Le Bourg-d'Oisans, Frankrijk

P1020348

Deze etappe begon vandaag om ongeveer 5 uur in de ochtend met een hevig onweer. Dit trok weer weg, maar tijdens het ontbijt bleek dat het nog veel meer zou gaan onweren. We hebben toen als begeleiders besloten dat het te onveilig was om te gaan fietsen, zodat we met de auto naar Le Bourg d'Oisans zijn gegaan. Daar kwamen we om ongeveer 12.30 aan en in de stromende regen hebben we ons hele kampement weer opgebouwd, waarna het prachtig weer is geworden. Na een vroeg avondeten zijn we met elkaar nog een beklimming gedaan (de achterkant van Alp d'Huez). Ook nu weer moe en voldaan terug op de camping.

Een belangrijk bericht voor de terugkomst van woensdag: min verband met het tropenrooster komen we tussen 11.15 en 11.30 uur aan in Apeldoorn. Nu naar een verdiende rust. Allen een goede zondag.

P1020344

P1020346

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wietske:
    Wat een mooie route!
    Knap gedaan fietsers. Doen jullie de groeten aan de kok??
    Allemaal goed uitrusten morgen en een goede zondag. En tot maandag....ik ben erg benieuwd!
  2. Karin zwolsman ( moeder van jack ):
    22 juni 2019
    Schitterend die route zo te zien 👍
    Weer heel knap van jullie allemaal!
    Jack vertelde ons vanavond dat de kok geweldig kon koken 😀 bedankt kok!
    Een fijne Zondag en rust goed uit.dat hebben jullie wel verdiend!
    En alvast succes voor maandag.ik weet zeker dat jullie dit ook gaat lukken 🙋‍♀️
  3. Berlinda Meuleman:
    22 juni 2019
    Nou die kok is een topkok want wij hoorden ook goede berichten 👍
    Lekker uitrusten en dan kunnen jullie maandag er weer tegenaan! Groetjes vd meulemannen
  4. Fam. E.J. Voortman:
    22 juni 2019
    Inderdaad weer mooi weergegeven, prachtig landschap.
    Tja het weer, soms zit het mee en soms zit het tegen, toch nog ff op de fiets geweest gelukkig👍
    Goede zondag en dan maandag bij leven en welzijn naar de top💪🏻🚴🏿‍♂️👍
  5. LvB:
    Prachtige foto's!

Gezegende zondag met elkaar!
  6. Noa, Liz & Fem:
    22 juni 2019
    Oth we zijn trots op je! We vonden het leuk je vanavond even te zien met FaceTime!! Succes nog een paar dagen en we kijken uit naar woensdag!
  7. Jennette polinder:
    22 juni 2019
    wat een prachtige foto s. Jammer van het weer, maar jullie hebben het mooi opgelost.
    Wat vind ik het fijn te weten dat het goed met je gaat ,Roy.Super trots op jouw! Heel veel succes maandag allemaal en voor nu een goede zondag. liefs en groetjes
  8. Geraline:
    23 juni 2019
    Mooi opgelost ivm het weer. Fijn dat jullie toch een stukje hebben kunnen fietsen.
    Zet hem op nog even Roy je bent er bijna! 🇪🇬
  9. Melanie:
    23 juni 2019
    We zijn trots op je Roy super goed!
    Heel veel succes morgen voor allemaal jullie kunnen het!
  10. Henk en Miranda Mulder:
    23 juni 2019
    Kanjers zijn jullie, geniet van deze laatste dagen!
    En natuurlijk heel veel succes morgen :)
  11. Angelique Leusink:
    23 juni 2019
    Hey Roy, je bent al een heel eind op weg, hopen dat het weer verder wel een beetje mee zit. Op naar de top! Succes nog Roy, en voor iedereen natuurlijk!!
  12. Gerrald van ee:
    24 juni 2019
    Hee Gijs goed gedaan man!!
    Succes vandaag en hopelijk zit het weer mee ;-)
    Denk er aan: uitrusten mag, opgeven nooit!
    Van gerrald
  13. Oma:
    Veel succes vandaag.
    Jack doe je best
  14. Gr Opa en Oma Polinder:
    ROY NOG EEN PAAR DAGEN HOU HET VOL. BEN TROTS OP JE.👍
  15. Wiljan Zwolsman:
    24 juni 2019
    Jack en mannen, succes vandaag!
  16. Gerieke baan:
    24 juni 2019
    Veel succes vandaag!!! Lean en de rest!!!
  17. Oom Steven:
    24 juni 2019
    Succes Lean! Nog even volhouden!
  18. Petra:
    24 juni 2019
    Ha Gijs, ik hoor net dat je super snel de alpe d'huez hebt beklommen! Knap zeg!! Groetjes tante Petra
  19. Oma:
    24 juni 2019
    Jack super goed. Ben trots op je.
  20. Familie van de Weerd:
    Hé bikkel (Gijsbert), wat een prestatie! Goed joh! Groetjes tante Thea
  21. Henk en Miranda Mulder:
    24 juni 2019
    Goede en veilige terugreis allemaal!
    Dankbaar dat alles goed verlopen is.
    Tot morgen Timo :)