de terugreis

25 juni 2019 - Grave, Nederland

Het was vanochtend heel vroeg uit de veren (5.00 uur) om op een redelijke tijd in Nederland te kunnen zijn. Dat is gelukt. Er zijn geen ongelukken gebeurd onderweg. We hebben geen oponthoud gehad en zijn op een zeer gastvrije manier ontvangen op camping de Boltse Broek in Escharen. We hoeven zelfs de tenten niet op te zetten, want we mogen in een verbouwde hooiberg slapen. We hebben met de leerlingen teruggekeken op deze fietssponsortocht. Morgen wacht hen een onvergetelijke terugkeer met de intocht op de JFSG te Apeldoorn. Met elkaar zien we daar naar uit.

1. Jennette polinder:
    25 juni 2019
    Wat fijn dat jullie de tenten niet meer op hoefden te zetten....dat scheelt weer.
    Ik kijk erg uit naar je terug komst, Roy....en naar je mooie ervaring. Lekker slapen straks,
    en een goede reis nog morgen. Tot morgen liefs mama
  2. Heidie Wilbrink:
    25 juni 2019
    Wat gezellig dat jullie vannacht in een verbouwde hooischuur slapen vannacht! Jullie zijn dus al flink op weg naar huis! Goede reis morgen van het laatste stukje.
    Ben erg benieuwd naar je verhaal Gert Jan !
    Dikke knuffel van je mams 🥰
  3. Gerieke baan:
    He Lean
    Ik zie je morgen slaap lekker vanacht!!!
    Goede reis samen
  4. Karin zwolsman ( moeder van jack ):
    25 juni 2019
    Wat fijn dat jullie veilig en wel in Nederland zijn aangekomen.jack ik weet het haast wel zeker dat als je terug kijkt in gedachten op die mooie 10 dgn in Frankrijk dat je dan zegt van " wat een mooie tijd en wat een schitterend land en wat hadden we het naar onze zin " want je zag er er verschrikkelijk tegenop!
    Tot morgen.een goede reis terug en slaap lekker 🙋‍♀️😴
  5. Oma van Dijk:
    25 juni 2019
    Goedereis terug allemaal .jack je kunt terug kijken op een mooie reis en veel ervaring .
  6. Gr Opa en Oma Polinder:
    Goede reis terug allemaal .gr Roy